YHDISTYSTAPAAMISET KEVÄT 2024

PAIKKA: Poltinahon seurakuntatalon kahvio, Turuntie 34, Hämeenlinna
AIKA:     Yleensä kuukauden ensimmäinen tiistai klo 14.00 seuraavasti:

09.01. Oikeudellisen ennakoinnin asiantuntija Tiina Kuopanportti luento: Edunvalvontavaltuutus - kuin vakuutus pahan päivän varalle.

27.02. Huom. aika ja paikka! Sääntömääräinen yhdistyksen vuosikokous klo 10.00 Hämeenlinnan Palokunnantalolla (Palokunnankatu 18). Klo 13.00 samassa paikassa yhdistyksemme 10-vuotisjuhla, joka aloittaa juhlavuoden (ilmoittautuminen etukäteen).

13.03.  Huom. aika ja paikka! Neurologian professori, ylilääkäri; Turun yliopisto ja Tyks Neurokeskus, Valtteri Kaasisen Teams-luento aineena Parkinsonin taudin hoito nyt ja tulevaisuudessa. Tilaisuus Kumppanuustalon auditoriossa (Kirjastokatu 1, Hml) klo 16.30.

19.03. Liikehäiriösairauksien liiton digiasiantuntijat Katri Melin ja Juho Määttä esittelevät keinoja, miten jäsenet saavat helpoimmin digimaailman ovet auki ja pääsevät osallisiksi sen eduista.

16.04. Apuvälineasiantuntija Kanta-Hämeestä, Lauri Vainiomäki esittelee Apuvälinepalvelun. Nyt kannattaa kysyä.

21.05. Kevätretki makkaranpaiston ja hauskan yhdessäolon merkeissä Hämeenlinnan Alajärven rannalla sijaitsevalle Tervaniemen kodalle alkaen kello 14. Ota mukaan omat juomat ja iloinen mieli..

Tervetuloa mukaan yhdistykseen!
Koe mukavia voimaannuttavia hetkiä yhdessä toisten,
samojen ongelmien kanssa painivien kera! Et ole yksin
näissä tapaamisissa ja tapahtumissa.
Hyvää kevätkautta 2024!

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita